Peter Porker képregényei

Peter Porker képregényei

Egy kis játék, amit már beígértem párszor

2019. március 02. - Peter Porker

Sziasztok!

Régen jelentkeztem már, majdnem egy hónapja, gondolom senkinek nem hiányoztam. Belevetettem magam a Spawn után egy kis Spiderverse-be, Spider-Gwen kötetet és Spider-men kötetet olvastam, mindkettő elég jó kis olvasmány volt, érdekes kavartyolás a pókverzumban. Emellett elolvastam a Kingpin Kiadó X-faktorát, most pedig épp a Marvel legendák első kötetét olvasom, szerintem elég frankó, leköt, bár kicsit rövid. Következik majd egy kirándulás a 2099-es univerzumba is (2099-es Spider-verse kötet), de amit a legjobban várok, hogy kézbe vehessem, az Crain Venom vs Carnagének harmadik része, azokkal a masszív minőségi emberábrázolásokkal (taknyot legalább tud rajzolni).

No de térjünk lényegre. Ígértem nektek egy nyereményjátékot, a képen látható a felajánlásom, egy nagyon szép rajzolt doboz. Mindamellett, hogy nem olvastam mostanában olyat, amivel érdemes lett volna a blogban foglalkozni (vagy, mert elég réteg cucc, vagy mert időközben a gépem is behányt), így szabadidőmben ráértem gondolkozni a játékszabályokon is gőzerővel. Füstölt a fülem rendesen, mert mind a két agysejtemet használnom kellett.

A lentebb írt kérdésekre keressük meg a válaszokat a google-ben, három válaszlehetőséget azért megadok, hogy nehezítsem a dolgot:

1. Melyik természetfeletti lény "bőrébe bújik" Spawn a képregénysorozat 39. számában (vagy a kezdetek 7. kötetében)?
a.) húsvéti nyuszi
b.) Jézuska
c.) Mikulás

2. Milyen "jelképet" rajzol dr. Manhattan újjászületését követően a homlokára?
a.) célkeresztet
b.) hidrogénatomot
c.) édesanyja sziluettjét

3. Milyen úton tesz szert különleges képességekre Ian, a Dragonero?
a.) megmártja a kardját egy sárkányban
b.) randizik egy sárkánnyal
c.) az anyósa egy házisárkány

4. Ki Peter Porker, azaz Póksonka?
a.) egy radioaktív ember, akit megharapott egy pók
b.) egy malac, amit megharapott egy radioaktív pók
c.) egy pók, amit megharapott egy radioaktív malac

Amit a játékban való részvételért tenned kell: 1. küldd el a helyes válaszokat a gubanb@onbox.hu e-mail címre, adatokat (postacímet és nevet) csak a szerencsés nyertestől kérek majd) A levélben a válaszok mellett írd meg nekem, melyik volt a kedvenced az írásaim közül.2.  A kedvencedet oszd meg facebookon. 3. Írd meg, hogy melyik ajándékért dolgoztál ennyit!

A nyertes az alábbi nyeremények közül választhat: Trónok Harca 1. szám TPB, Marvel Knights Spider-man 1-3. szám, Új X-men: E, mint eltörölni TPB, Star Wars: Utóhatás (regény), Star Wars: Elveszett csillagok (regény), Star Wars: Sithek Könyve.

A játék 2019. március 10. napján este 18.00 órakor zárul, a sorsolás aznap este lesz. Sok sikert mindenkinek!

A bejegyzés trackback címe:

https://peterporkerkepregenyei.blog.hu/api/trackback/id/tr3514663879

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása