Peter Porker képregényei

Peter Porker képregényei

Quantum & Woody: a világ két legrosszabb szuperhőse visszatért

2020. augusztus 10. - Peter Porker

Sziasztok Haverok!

A hétvégén elolvastam nektek a Quantum és Woody képregény 2. és 3. TPB-jét. A képen a Quantum & Woody #6 számának borítója (2014.) látható, és szerintem a legmenőbb a képregény borítói közül.

A képregény második része a klónszigeten történtek után játszódik. Igazából Eric (Quantum) próbál megbékélni a gondolattal, hogy örökre össze lesz zárva testvérével, a lézerszemű kecskével és a klónmacával, mert rajta kívül senki nem akar dolgozni ebben a családban. És természetesen az a tény sem elhanyagolható, hogy ha nem ütik össze karpereceiket Woodyval, testük részecskéire esik szét.

A második részben Quantum egy redneck szekta (milicisták) ellen vonul egy ügynökség megbízásából, ami ezzel a küldetéssel akar nagyot szakítani. A slusszpoén még az, hogy a milicistáknak emellett rasszista beütésük is van (fehér felsőbbrendőség hívők). Persze ez nem tartja vissza Quantumot attól, hogy átálljon az oldalukra a korrupt állami ügynökséggel szemben. :D

"- Francba. Eric, várj! Bevettél már a végrendeletedbe? Vagy van valami bejelentkezési jelszó, amit megadnál, és megtenném én magam?
- Ha meghalok, hamarabb adnék mindent annak a rohadt kecskének."

(részlet a képregényből, írta: James Asmus, ford.: jómagam)

A harmadik részben megismerhetjük a kecske igaz történetét, amit most inkább nem lőnék le, valamint visszatér egy főgonosz, Thomas Edison, aki az agyát egy polipkarú robotlabdába (van ilyen szó?) ültette és világuralomra tör! Miközben Quantum és Woody Edisonnal küzd, a kecske a végzet mutáns erőszívó csupakabráival kerül szembe. Na erre varrjatok gombot. Amúgy rákerestem a képregény miatt Edison munkásságára, és az, hogy lopós volt, enyhe kifejezés, pedig én ezt a sztoriban poénnak hittem. Mindent lopott a csávó, még a villanykörtét is. Ezt nem tudtam.

És hogy miért írtam, hogy suttyó a képregény (a jó értelemben)? Továbbra sem maradnak el a legkevésbé sem polkorrekt megjegyzések, beszólások és poénok, vagy a félreértett szóösszetételek. :D És hol máshol olvashattam volna ilyen mondatot, hogy "egy halott ember került a seggem vájatába". Halálos.

Még egy TPB van hátra belőle, remélem lesz ugyanilyen jó, mint az eddigiek. Az a helyzet, hogy ez a legviccesebb képregény, amit valaha olvastam.

Klang!

A bejegyzés trackback címe:

https://peterporkerkepregenyei.blog.hu/api/trackback/id/tr1916127172

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása