Peter Porker képregényei

Peter Porker képregényei

Totál szívás (Hulk Világa 2., NMK 20.) [Spoileres vélemény]

2018. október 07. - Peter Porker

Sziasztok!

Eltelt ismét két hét, kézbe kaphattuk a legújabb NMK kötetet. A huszadikról írok most, a Hulk Világa második részéről.

Elcsesztem. Nagyon elcsesztem, hogy nem sorrendben olvastam a Hulk történeteket. Ez megérdemelte volna, és én is, hogy ne tudjam előre, hogy ez lesz. Már így jártam, azért az élmény nem volt így se rossz.

Fantasztikus történet ez a Planet Hulk, és sajnálom, hogy végig értem ezen a sztorin. Szerintem Pak kiemelkedő író, soha nem éreztem egy erőltetett húzást a történeten. Ez a kötet egyébként is rövid olvasmány, még a plusz sztori ellenére is, amit a végén még kaptunk.

Korábban már írtam, hogy nagyon tetszik a történet hangvétele, ez mostanra sem változott. Egy olyan világba repít el minket, amihez kevés foghatót találtak ki, és az, hogy ennek véget vetettek, elég kiábrándító. A szerelmi szál alakulása miatt, a gyönyörű rajzok hatására komolyan megsajnáltam Hulkot. Jól elintézték. Főleg, hogy olyan sok erőfeszítésébe került, hogy békét teremtsen a Sakaaron. Az idillt pedig megszakítja a tragédia. Hát komolyan kellett ez nekünk? :D

Korábban írtam a WW Hulkról, hogy mi vezetett odáig, hogy Hulk hazajön zúzni kicsit, szóval azt inkább nem ismételném meg, olvassátok el a korábbi bejegyzést. ;)

Nagyon tetszik továbbra is az NMK sorozat, jó kézbe venni a köteteket. Jó, hogy nem csak natúr képregényt, hanem kis ajánlókat olvashatunk, borítógalériákat, vagy éppen az író kis firkálmányait vehetjük szemügyre, hogy ő hogy képzelte el a szereplőket.

A képen a képregény egyik panelje, amit kifotóztam és kicsit felturbóztam.

Hulk Világa 2. rész, Nagy Marvel Képregénygyűjtemény 20., Hachette Fascicoli, 2018.) Írta: Greg Pak. Rajzoló: Carlo Pagulayan, Aaron Lopresti.

A bejegyzés trackback címe:

https://peterporkerkepregenyei.blog.hu/api/trackback/id/tr2114286985

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása