Peter Porker képregényei

Peter Porker képregényei

Fantasztikus Életem - Stan Lee képregény hibavideó

2020. január 13. - Peter Porker

Sziasztok!

A héten eszembe jutott, hogy a polcomon figyel a Kossuth Kiadó Stan Lee kötete, a Fantasztikus Életem. Kár. A mellékelt videóban láthattok néhány hibát, amik miatt fájó szívvel, de le kellett tennem a könyvet. Nem tudtam egy ilyen rossz minőségű kiadványt tovább olvasni. Borzasztóak a kötet rajzai, a magyar kiadás hibái pedig bicskanyitogatóak. Ilyen összecsapott munkáért pénzt kérni... khm.

Szóval maguk a rajzok. Nem tudom mit gondoltam, amikor megvettem. Láthatjátok, hogy a borító is okádék. Csomóféle betűtípus egy oldalon, viszonylag normális Stan megjelenítéssel. Colleen Doran rajzai sok helyütt rendkívül elnagyoltak, nézzétek a videóban a vakondfejű Stant például.

A magyar kiadás hibáit lehetne halomra sorolni. Kezdjük mindjárt az elején. Az egy panelen belül a szövegbuborékok eltérő betűtípusával. Nem. Az eredetiben nem ilyen volt. Ez magyar találmány. Nem tűnt fel senkinek. És nem is egy helyen. Csak az olvasónak ne tűnne fel ez a trehányság.

Ragozási hiba – pipa. Lásd a képet.

Fordítási hibák pipa- Képregény Kód Hatóság. Khm. Értem én, hogy Code. De nem lett volna elegánsabb a szabályozó jelző használata?

Kámeaszerep? Nem kommentálnám.

Sok helyen az egész oldalas panelek félig vannak csak lefordítva. Értem én, hogy nem azt a történetet olvassuk, ahol dr. Doom megjelenik, de azért le lehetett volna fordítani azt a nyamvadt borítót. Ja, akkor nem lett volna hamar készen. Mindegy, én ezt félreraktam.

Szánalmas, hogy egy hivatalos memoárt ilyen fogalmatlan módon adtak ki. Szegény Stan. Remélem ezt nem látja fentről.

Semmiképp nem ajánlom.

Sziasztok.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://peterporkerkepregenyei.blog.hu/api/trackback/id/tr1615407860

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása