Peter Porker képregényei

Peter Porker képregényei

Marvel legendák 4-5 röviden

2019. december 16. - Peter Porker

Sziasztok!img_20191210_213353.jpg

Elég régen jelentkeztem már a blogon új bejegyzéssel, ennek egy oka van, hogy a Relic Hunter facebook oldalán minden héten új képregényes bejegyzéssel jelentkezem, ezért ide már alig jut idő írni. Olvasok én sok mindent, de eddig nem volt olyan a Relic Hunter oldalon érintett képregényeken kívül, amiről érdemes lett volna írni, vagy azért, mert annyira jó, vagy azért, mert felforralta az agyvizemet.

Láthatjátok a képen, a Kingpin kiadó féle Marvel legendákat veszem ma gorecső alá (:D). Az egyik a Póknő, a másik a Bádogember. Olvassátok szeretettel.

Év elején előfizettem a Marvel legendákra, abból az apropóból, hogy lesz egy Stan Lee emlékkötet, amit a Marvel végül aláaknázott. De volt azért egy szuper Pókember – Kitörés, egy fene jó gyerek, egy féltékeny zöld szörnyes, amiben a sárcsávóval boxolnak. A legutóbbiak pedig a Pókasszony, aki semmit nem bocsát meg, és a mandarint faló Vasember.

A Póknő nekem nagyon tetszett. Maleev rajzai zseniálisak, és Bendis, ahogy azt tudjátok, az egyik kedvenc íróm. Jól is sikerült ez a Póknő történet, fantasztikus hangulatú, modern kinézetű, szexi, tökös, és látványosan kinyírja a skrullokat, ahol éri őket. Eddig a darabig különösebb minőségbeli probléma a kiadványokra nem is volt jellemző. Eddig.

img_20191215_133227.jpg

Ami viszont ezt az utóbbi Vasembert illeti. Nos. A történet ismét szuper, a klasszikus kinézetű Vasember páncél engem mindig megvesz kilóra. Fordulatos, akciódús, és a jól ismert félalkoholista Tony hozza a formáját. Viszont ezúttal a nyomdai munkával nem voltam megelégedve. Én ilyen silány munkával rég találkoztam. Majd' minden oldalon festékhiba, ragasztócsíkos lenyomatok, vagy pár csepp elfolyt ragasztó. Azért ez rontja az élményt. Amikor a Pókember 2099 széthullott mások kezében, nem hittem el, hogy ilyen velem is megtörténhet. Igazán sajnálom, mert amúgy nem ehhez voltam szokva a kiadótól. Mástól se.

Remélem a hiba csak a karácsonyi dömpingnek, hajtásnak tudható be, és nem ez lesz a trend. Bár nem tudom, hogy ez mennyire lehet elfogadható magyarázat. Remélem másnál nem jellemző. Bár ezt kétlem. Nyilván nem vagyok egy olyan alkat, aki ezzel bővebben akar foglalkozni, de röviden ennyit érdemesnek láttam a problémáról írni.

img_20191215_110756_2.jpg

img_20191215_110747.jpg

 

A képeken pár kiszedett panel látható a Marvel legendák képregényekből. Az utolsó kettőn látszik a pigmenthibás nőszemély és a ragasztós madarin.

A bejegyzés trackback címe:

https://peterporkerkepregenyei.blog.hu/api/trackback/id/tr9315354250

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása